marți, 19 octombrie 2010

Drumul spre mine - Catalin Crisan





Sunt doar un om care stie ce vrea
Dar nu mi-e usor...
Cand ma doare ceva ma tratez
Cu un pic de umor...
Si minciunea imi pare ca e
Un fel de bau bau...
De la viata eu nu stiu sa cer
Mai mult decat dau.

Refren (x2):
Drumul spre mine e greu dar e sfant
Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
Drumul spre mine il mai ratacesc
Da-mi Doamne putere sa ma regasesc.

Ma asez daca vreau cu prieteni mei
La masa de joc...
E magic si totusi refuz sa depind de noroc
Viata e scurta ispitele curg
Arome de mosc...
In oglinda ma uit fiïndca vreau sa ma recunosc.

Refren (x2):
Drumul spre mine e greu dar e sfant
Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
Drumul spre mine il mai ratacesc
Da-mi Doamne putere sa ma regasesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu